Formularz
konkursowy
Zapraszamy Państwa do zgłoszenia zespołu uczniów do konkursu
Warunkiem zgłoszenia do Konkursu jest wcześniejsze zgłoszenie do Programu oraz przeprowadzenie co najmniej jednej lekcji o podatkach w oparciu o otrzymany bezpłatny zestaw edukacyjny (w wersji drukowanej lub elektronicznej).
Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać opis filmu przygotowanego przez maksymalnie trzyosobowy zespół uczniów (z klas V-VIII).
Konkurs polega na przygotowaniu krótkiego filmu na temat podatków. Film może mieć dowolną formę np. newsa telewizyjnego, wywiadu, talk show, sondy czy reportażu itp. Ważne, by nie zabrakło w nim informacji o najważniejszych według uczniów obszarach finansowanych z podatków – także tych w najbliższej okolicy, oraz korzyściach płynących z płacenia podatków. Pamiętajcie, by film był zapisany w formacie MP4 i nie był dłuższy niż 3 minuty.
Zgłoszenie do Konkursu składa się z trzech elementów:
- Oświadczenie osoby dokonującej zgłoszenia, że jest osobą uprawnioną do reprezentowania szkoły.
- Ankietę wypełnioną po przeprowadzonej z uczniami lekcji.
- Dokumentację potwierdzającą wykonanie zadania konkursowego składającą się z: metryczki projektu i linku do Filmu Konkursowego umieszczonego na serwisie zewnętrznym wetransfer.com.
Załączniki do przygotowania
- ZAŁĄCZNIKI DO ZGŁOSZENIA KONKURSOWEGO
- link do Filmu Konkursowego umieszczonego na serwisie zewnętrznym wetransfer.com (instrukcja wgrywania plików znajduje się wśród załączników).
Prace konkursowe można zgłaszać do 6 maja 2024 r.
Szkoła ma prawo zgłosić więcej niż jeden projekt z danej szkoły lub klasy.
Jeden zespół ma prawo zgłosić jeden projekt.
Nauczyciel przeprowadzający zajęcia i zgłaszający projekt konkursowy staje się opiekunem grupy uczniów danej klasy biorących udział w Konkursie.